Cute clothes is cute

Mina inköp från Lolita-loppisen!
Jag hade med mig 2700kr, och har bara 100 kr kvar nu xD Men många fina saker fick jag hem!
Det enda tråkiga var att jag inte såg att det soldes skor, förrän det redan hade blivit stockning där inne, och då ville jag inte ställa mig mitt bland alla och testa skor, med risk för att bli omkullvällt (speciellt med min dåliga balas >_>)

Här är i alla fall en Bodyline-kjol med hunvalpar och ett par strumpor från Angelic Pretty.

Jag tog bara bilder i motljus (:P) så man ser inte mönstret på den här klänningen, men det är i alla fall en grön rutig klänning från Metamorphose.

Denna klänning är från Baby, The Stars Shine Bright, och den är absolut underbar att se på <3 Det var det första jag köpte också (1000kr) Tyvärr anser jag att jag ser aningens tjock ut i den, och den är lite på gränsen till för liten :/ Men jag tror inte att jag skulle klara av att sälja något så vackert xD Och den ser bra ut om jag bara har en lite bolero över eller något :)

Förutom detta köpte jag en lång off-brand kjol som påminde om printet hos Baby-klänningen här ovan, samt en jättemysig blommig blus ifrån Innocent World (mitt favoritmärke^^)

Kommentarer
Postat av: Krissemissen

den är jättefin och du ser inte tjock ut D_D



bra spenderat pengar ^^



sv: tack! :D

2010-04-28 @ 21:53:19
URL: http://krissemissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0