Jag vet att vi kan vara kreativa, vi måste bara lära oss att vara det



Det är precis en sådan här fotograf jag vill vara ;_;
Nu får jag och Veronica någonting att sträva efter xD

Och nu för att inte vara en elak bildstulare så medger jag att det är jag som skrivit så fult på bilden xD Men att fotografen i fråga heter yukidoll-photography på deviantart. Kolla upp henne om ni är intresserade! Hon tar mycket vackra bilder. *Avundsjuk*

Men idag har i alla fall farmor och farfar varit här och firat min brors födelsedag :)
Jag bakade en stor bulle istället för en tårta eftersom jag vet att han gillar det mer 8D
Men nu har jag pratat tillräckligt!

Jag får avsluta med att säga att jag har städat mitt rum och det är jättefint nu ^^
Och jag har lyssnat på Emilie Autumn och Muse hela helgen. Jag ser verkligen fram emot den 21 juli! <3


Kommentarer
Postat av: Krissemissen

du är ju jätteduktig! :)

2010-04-18 @ 21:24:57
URL: http://krissemissen.blogg.se/
Postat av: Veronica Rangne

Jag håller med, den bilden är verkligen fin :D Vi får bättra oss :P Men vi blir kanske också så bra nån gång.. Hoppas!

2010-04-18 @ 23:32:33
Postat av: Veronica

Jag håller med, den bilden är verkligen fin :D Vi får bättra oss :P Men nån gång blir vi kanske också så bra :)

2010-04-18 @ 23:39:47
Postat av: Veronica

Hjälp.. Nu vet jag inte varför jag skrev samma sak två gånger D: Och jag lyckas inte räkna ut hur man tar bort det, om det ens går.. xD Jag är efterbliven :O

2010-04-18 @ 23:45:35
Postat av: jllicious & Llicious

tjutju!

checka SVERIGES SNYGGASTE blogg darling's; JLlicious.blogg.se

2010-04-19 @ 00:20:48
URL: http://jllicious.blogg.se/
Postat av: Elise

Vevve: Ja visst! Den här tjejen är ju typ arton, och om vi bara fortsätter utväcklas i rask takt så är det ju inga problem :D

Jag tror inte det går xD

Men det är lungt :)

2010-04-19 @ 18:10:06
URL: http://ladybellamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0