Trevliga ideer

Jag har funderat länge på att färga mitt hår rött. Problemet är bara att jag har svart hår för tillfället, och därför behöver bleka det innan, och jag har inte haft pengar över till fyra förpackningar hårfärg på ett bra tag. Men nån gång ska det bli av!
Jag blev ju inte heller mindre peppad när jag såg den här videon med Emilie Autumn idag. Denna tillställning hölls faktiskt på min födelsedag i somras. Det var ju tråkigt för mig att jag inte kunde vara i Chicago för tillfället :P
Desstuom kom hon till Stockholm den 4 februari i år, men det stod på ticnet och andra biljettsajter att det var 18-årsgräns, medan det stod 13 på Emilies hemsida D: Jag frågade sedan folk som var på konserten och de sade att det visst var 13, så jag hade kunnat gå på den egentligen :(

Men ja, njut av videon och den vackra låten (som visserligen börjar ganska långt fram xD)

Kommentarer
Postat av: Krissemissen

pratar hon hela låten? D_D

2010-04-18 @ 00:12:14
URL: http://krissemissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0